Hoe los ik dit nu op?

Een probleem met uw Away Mode System oplossen
Dit probleem is veroorzaakt door een compatibiliteitsprobleem tussen Away Mode System op uw computer en uw 64-bits versie van Windows. Away Mode System is alleen compatibel met 32-bits versies van Windows.

Dit probleem is niet kritiek, maar u kunt voorkomen dat het opnieuw optreedt door Away Mode System uit te schakelen in het BIOS van uw computer

Mijn vraag is,hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit ligt er net aan.....

Welk besturingssysteem heb je? Windows Vista of 7?

En van welke software komt dit vandaan?

Als dit van nVidia af komt kijk eens op onderstaande link of er een driverupdate voor jou beschikbaar is.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou,ik moet in de bios het away mode systeem uitschakelen maar hoe kom ik in de bios?Ik heb windows 7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe je in de BIOS van jouw pc komt weet ik niet, meestal bij het opstarten op de 'del' knop drukken maar mocht dit niet werken, gebruik dan de link voor vele andere opties die de fabrikanten kunnen gebruiken. http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=19451

Andere antwoorden (2)

Dan zul je in het bios moeten duiken, daar zit die optie in... Wel even nakijken of de Away Mode ook zo heet in je bios, vaak zijn de nemen anders...

Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga op zoek bij de fabrikant van je moederbord en zoek de 64 bits ACPI driver, en installeer die.
Zet het daarna aan.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Help me! Antwoordman
Ik heb een nVidia geforce GT120
mijn zoon heeft windows 7 geinstalleerd,het was Vista.Ik ben hier niet zo goed in.Wat moet ik precies doen?
AWM
14 jaar geleden
Dat is je videokaart. Maar die driver waar ik het over had hoort bij je moederbord. De vraag is of de fabrikant al de goede driver heeft uitgebracht voor Windows 7, maar ga eens zoeken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke,dank je wel.