Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help help. Ik heb een mac 2 de hands gekocht die het goed doet maar er staat een wachtwoord op wat niemand weet

Heb een mac gekocht die ik wilde updaten ( software). Hij vraagt om een wachtwoord die de verkoper niet weet. Het moet waarschijnlijk een eerdere gebruiker zijn geweest. Zoek me rot op internet. Weet iemand de oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
527

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mischien is het een optie om een apple account aan te maken en om in te loggen op je mac daarmee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Log in met een beheerdersaccount. Tip: lees het onderdeel "Het oorspronkelijke beheerderswachtwoord opnieuw instellen" hieronder als u het wachtwoord van geen enkele beheerdersaccount weet.
Kies Systeemvoorkeuren in het menu Apple.
Kies Accounts in het menu Weergave.
Klik op het hangslot als dit vergrendeld is en voer het beheerderswachtwoord in.
Selecteer de gebruikersnaam waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen.
Klik op de knop Stel wachtwoord opnieuw in (Mac OS X 10.3 en v10.4) of de knop Wijzig wachtwoord (Mac OS X 10.5 of later).
Voer in de velden Wachtwoord en Controle een nieuw wachtwoord in en voer indien gewenst een aanwijzing in.
Klik op de knop Stel wachtwoord opnieuw in (Mac OS X 10.3 en v10.4) of de knop Wijzig wachtwoord (Mac OS X 10.5 of later).
Klik op OK als er een dialoogvenster verschijnt met de tekst "Het wachtwoord van uw sleutelhanger wordt in het wachtwoord van uw nieuwe account veranderd".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding