Als ik een toets in typ, duurt het meestal 2 sec. voordat de letter er staat, hoe komt dat?

Ik heb deze laptop pas 3 weken. ik weet misschien waardoor het probleem komt, ik klikte per ongeluk heel lang een toets in, en toen kwam er zo'n vraag ( weet niet meer wat is stond. ) en toen klikte ik op 'ja'. HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (4)

Nee ik denk zelf dat het niet er aan licht dat je een knopje hele tijd hebt in gedrukt dat moet gewoon kunnen het kan door te veel bestanden virusen je kan het oplossen naar een pc winkel te gaan of te reseten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar jij op doelt zijn denk ik plaktoetsen. Hier komt het denk ik niet door, maar je kunt het proberen.

Druk 5x snel achter elkaar op shift, instellingen, en dan plaktoetsen gebruiken uitzetten.

Maar waarschijnlijk is jouw computer traag van virussen of de vele programma's die erop staan. Ga eens langs een computerwinkel om te vragen of ze je kunnen helpen, of download CCleaner en schoon je hele computer op

http://www.piriform.com/ccleaner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een 'feature' van Windows. Als je een toets lang indrukt kun je het aanzetten. Probeer eens weer heel lang een toets in te drukken. Misschien krijg je dan weer dat venstertje en kun je het uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het probleem aan 'plaktoetsen' ligt dan kun je deze uitschakelen. Neem de volgende stappen:
Klik op Start -> configuratiescherm -> toegankelijkheidsopties -> plaktoetsen gebruiken uitschakelen.
En heb je wel antivirus software op de laptop? Zo niet, ga dan eerst naar http://onlinescan.avast.com/ en voer een online virus scan uit op je laptop om ervan zeker te zijn dat je geen virussen hebt.
Daarna kun je de gratis avast antivirus downloaden hier http://www.av.eu/nl/avast_antivirus_producten/avast_Free_Antivirus#formdownload die je dan moet installeren. Zorg dat deze altijd aan is, dan blijft het up-to-date en zo kun je voortaan virus vrij blijven.