Als ik bij mijn systeem eigenschappen kijk dan zie ik dat ik een 64 bits systeem heb. Maar waar wordt dit gegeven opgeslagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is net zoiets als vragen .. ik heb 2gb ram geheugen, waar kan ik dat aanpassen in mijn configuratie ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik in mijn systeemeigenschap van de pc kijk zie ik dat er staat 64-bit, waar wordt dit opgeslagen op je pc, welke sleutel in het register of in welke ini-file
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon een eigenschap van je besturingssysteem: zo heb je het gekocht.

Antwoorden (1)

Dit is geen waarde die in een configuratie of register wordt opgeslagen. Het geeft alleen aan wat voor soort Windows je hebt. Net zoals er staat dat je "Home" of "Ultimate" gebruikt als versie.

De informatie die het configuratiescherm aangeeft heeft betrekking op wat er aanwezig is op het systeem aan Windows, intern geheugen, etc. en wat de capaciteiten zijn.

Is er iets bijzonders wat je wil bereiken met de x32/x64 informatie van het systeem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gegevens tav software-sleutels worden bij beide soorten systemen op verschillende plaatsen in het register weggezet. Hoe weet de software waar hij z'n sleutels moet plaatsen damwel moet ophalen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval ligt het aan de software, is het 32-bit software, dan zal Windows Register de sleutels in het 32-bit gedeelte neerzetten, is het 64-bit dan komt het in het 64-bit gedeelte van het register. Zie bijvoorbeeld deze KB, dan kun je het op een 64-bit machine bekijken in de praktijk: http://support.microsoft.com/kb/305097