Nee, het Mediacenter 2005 is een geheel andere versie die in zijn totaliteit moet worden geïnstalleerd.
Is wat ouderwets aan het worden, in de Ultimate versies van Vista en Windows7 zit ook een WMC.
AWM
14 jaar geleden
Ja, het downloaden is geen probleem. Alhoewel ik je geen links ga geven!

Het installeren zal de originele XP versie vervangen. Dual boot weet ik niet, dat heb ik nog nooit gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee, mischien wel omdat je windows vista ook gratis kunt downloaden (het vista uiterlijk dan he?) dan moet je googele op trefwoord vista inspirat. mischien is er ook wel zo`n freeware te downloaden voor mediacenter?