Windows 8 wordt waarschijnlijk een 128 bit OS voor op je tablet en je pc. Windows 8 zal de interface van een tablet hebben. En met een speciale knop kun je van je tablet naar je pc wissellen. Verder zal het natuurlijk weer sneller, beter, en gebruiksvriendelijker zijn. Je kunt er wel een video van op YouTube vinden. Je moet heel goed zoeken, want zelfs ik kan de link niet meer vinden. Als ik hem vindt, laat ik het je weten.

gr proairface

Toegevoegd na 12 minuten:
Zoek op YouTube maar eens op: Building Windows 8 - Video #1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.techzine.nl/blogs/redactioneel/794/windows-8-alle-informatie-op-een-rij.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel voor de zeer interessante link. Het is eigenlijk hét antwoord op de vraag. Nogmaals erg bedankt. Gr Proairface

Andere antwoorden (4)

Windows 8 zal een nieuwe gebruikersinterface hebben. De oude interface van Windows 7 zal nog steeds beschikbaar zijn, maar er zullen natuurlijk wel bug / glitch fixes zijn toegepast.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 7 is te koop, Windows 8 nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
boeiend het is geen antwoord op de vraag -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ook niet fout.
peterjbruins
12 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel gewoon een antwoord op de vraag. Beschikbaarheid is een verschil.
peterjbruins
12 jaar geleden
@MrTomaat o ja, srry
het word weer sneller, beter enz enz enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet er nog niet veel van.
Maar ik heb op de radio gehoord dat, wanneer win8 uitkomt, je er xbox360 spellen op kan gaan spelen. (Xbox 360 game discs).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook nog maar een onbevestigd gerucht, wel een met een beetje onderbouwing. http://www.techzine.nl/nieuws/26637/windows-8-kan-native-xbox-360-games-draaien.html