als ik op de rechter muisknop druk verschijnt de optie "vastmaken aan menu" niet start"niet. Ik kan dus van een website geen tegel maken. Wat te doen?

Toegevoegd na 7 minuten:
"vastmaken aan menu" niet start" .. moet zijn .. "vastmaken aan menu start"

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zet je browser standaard op IE 10, dan verschijnt de optie wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een laptop met windows8.1 en IE 11 (IE 10 loopt niet op Windows8). Als ik rechts klik op het scherm met een website komt er een lijst met "Vorige".. t/m '' "Eigenschappen". Als ik rechts klik op het webadres komt er een lijst met "Tabbladen sluiten" .. t/m .. "Tabbladen weergeven ...". "Vastmaken aan menu start" staat er niet bij.
Mijn doel is een tegel met de website te maken. Kan dat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan met IE11 ook:
Veeg vanaf de onderrand naar boven (of klik) om de app-opdrachten af te beelden. Tik of klik op de knop Favorieten, tik of klik op de knop Website vastmaken en tik of klik op Vastmaken aan Startscherm. Kijk bijvoorbeeld hier, iets verder naar beneden scrollen. Succes! http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/browse-web-internet-explorer-tutorial Je kan wel IE 10 terugzetten, en het op de oude manier doen, kijk eventueel hier (maar het hoeft dus niet):
http://www.sitepoint.com/ie11-browser-modes-return/