Is er een manier om windows (maakt niet uit welke) op een iphone 4 te zetten?

Ik wil graag dat het zeg maar geen thema is ik wil echt het besturings systeem windows erop, dat je bijv bij het opstarten van de iphone dat je dan kan kiezen welke besturingsysteem je neemt, bijv, ios/windows

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee, dit is niet mogelijk. iOS is het enige besturingssysteem van de iPhone. Misschien als je de iPhone jailbreakt, maar dit kan ik je niet garanderen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet jij een manier? Mijn iphone is jailbroken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee sorry. Zelf heb ik hem niet gejailbreakt, ik zou het nieu weten.. :(
Nee er is geen enkele manier om een originele windows rom op je iPhone te draaien. Er zijn wel verschillende thema's te installeren als je gejailbreakt bent. Zo had ik destijds een bijna 100% kopie van windows Phone 7 op mijn iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Windows is totaal niet ontwikkeld of aangepast aan Apple apparaten. Je hebt echter wel verschillende thema's zoals Aero.

Download eerst Dreamboard en zoek daana naar Aero in Cydia. Net het echte Windows 7 (inclusief widgets).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is er wel een manier om dit te doen (d.w.z. dat er ongetwijfeld wat guru's op deze planeet rondlopen die dit voor elkaar zouden kunnen krijgen) maar er is geen bekende methode. Technisch gezien zou het mogelijk moeten zijn, in de praktijk zul je het niet voor elkaar gaan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alleen gaat mijn laptop daarvan wiebelen als je hem er onder legt.

Neen, het is absoluut niet te doen om windows op de architectuur van een apple iphone te laten draaien.
Je ziet wel filmpjes op youtube van dergelijke zaken, maar deze werken dan doormiddels een emulator.
Op deze wijze heb ik windows 95 op mijn Samsung Gio laten werken ( android ).
Een emulator kun je eigenlijk zien als een softwarematige computer, een stuk software waardoor windows denk dat hij op een x86 of soortgelijke machine is geïnstalleerd.

Als deze emulator voor de apple beschikbaar is?
Denk niet dat ze die zomaar in de applestore hebben liggen.
Dus je zal wel een jailbreak moeten doen.
Let google be your friend en bezoek links en rechts wat fora.