Hoe zet ik windows 8.1 terug naar fabrieksinstellingen, als mijn pc-instellingen tegel niet opent?

Mijn apps/tegels openen niet meer, maar ik zou graag mijn laptop terug zetten naar fabrieksinstellingen en nu kan ik dus niet pc-instellingen openen. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Windows 8.1 omzeilen en opstarten vanaf een installatie-disc. Dan maakt het helemaal niet uit of die tegel nu wel of niet werkt. Ook proberen hier een gewone disc voor te vinden. Ben je meteen verlost van alle bloatware (moet je enkel zelf je drivers juist installeren, maar die kan je snel vinden op de website van de fabrikant van je pc).