waarom herkent Windows 7 opeens de registratiesleutel niet meer? Hoe los je dat op?

Sinds vandaag, bij opstarten van laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ga ik ook doen, maar waarom willen ze dat ik die code opnieuw invoer?
Powergen
12 jaar geleden
Ik denk meer een foutje, of je hebt een virus op je pc. Want echt normaal is het niet als de code legaal is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je die PC een paar keer opnieuw geïnstalleerd hebt pakt windows 7 die code niet meer aan.Hopelijk willen ze je bij microsoft nog wel helpen als je verteld wat er gebeurd is.Maar dan moet je tegenwoordig bij de telefonische helpdesk veel geduld hebben voordat een medewerker krijgt met de oplossing(of een oplossing op internet zoeken).Welke mag ik hier niet zeggen.

Antwoorden (1)

gewoon ff een windows 7 activator downloaden van een torrentsite... scheelt heel wat gebel.