ik heb een veiligheid code gekregen en ik ben de code kwijt en nu kan ik niet meer op wifi hoe herstel ik dit?

mijn vraag staat er niet tussen

Toegevoegd na 11 minuten:
bij mijn telefoon staat als ik verbinding wil maken verbinding verbroken en dan staat er ,uit,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een speedtouch?

Antwoorden (2)

Als je van KPN hebt dan staat het wel op het bakje!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan je router resetten en dan de standaard code opzoeken in het boekje van je router (staat meestal ook op de router zelf)