waarom kan ik op google chrome geen reacties lezen en op internet explorer wel?

Ik heb al erg lang last van het feit dat ik de vragen op goeie vraag wel kan lezen, maar niet de reacties. Ook kan ik geen vragen stellen en geen duimpjes geven. Nu heb ik ontdekt dat het via internet explorer wel gewoon werkt. Waar kan dit aan liggen? Ik heb niets veranderd in chrome.

Toegevoegd na 1 week:
Jullie worden allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken. Het wonderbaarlijke is dat ik een tijdje internet explorer heb gebruikt en dus in chrome helemaal niets veranderd heb. Sinds vandaag werken alle duimpjes e.d. weer gewoon zoals ik van ze verwacht. Ik kan de vraag dus sluiten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel raar ik gebruik altijd google chrome en hij doet het gewoon! Gebruik ook mozilla firefox en daar ook geen problemen mee Zou gewoon overstappen op een andere browser..

Probeer Google Chrome is te updaten. Waar dit exact staat kan ik niet zien nu(iPhone), maar kijk op de plek waar je ook de instellingen van Google Chrome kan vinden naar 'Over Google Chrome' of iets dergelijks. Dan zou hij automatisch moeten beginnen met updaten.

Klik rechtsboven op de moersleutel. Dan zie je in het menu "over google Chrome" Klik daarop. Hij gaat zoeken naar updates en daarna kun je ze installeren. Mocht het hierna nog niet lukken dan is er iets anders aan de hand, wellicht geen up to date flash player of iets anders.

Niets van de "controleer je updates" antwoorden aantrekken: chrome is de eerste browser die dat helemaal vanzelf voor je doet, inclusief dat brakke Flash van adobe. De problemen die hij hebt zijn opmerkelijk. Niet alleen ik maar vele met mij gebruiken Chrome op GV. De duimpjes zou ik kunnen verklaren door dat je niet ingelogd bent, inloggen op websites doe je namelijk per browser, niet in 1 keer voor allemaal. Maar aangezien je ook andere uiterst vreemde symptomen beschrijft, zou ik je aanraden chrome te verwijderen van je computer en opnieuw op te halen en te installeren. Zorg er voor dat je de juist bron voor je download hanteert [en installeer meteen de ad block extentie voor een nog prettigere internet ervaring]. Ben benieuwd naar het resultaat, laat je dat even weten?

Bronnen:
https://chrome.google.com/webstore/detail/...
https://www.google.com/chrome/?hl=nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100