waarom kan ik op google chrome geen reacties lezen en op internet explorer wel?

Ik heb al erg lang last van het feit dat ik de vragen op goeie vraag wel kan lezen, maar niet de reacties. Ook kan ik geen vragen stellen en geen duimpjes geven. Nu heb ik ontdekt dat het via internet explorer wel gewoon werkt. Waar kan dit aan liggen? Ik heb niets veranderd in chrome.

Toegevoegd na 1 week:
Jullie worden allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken. Het wonderbaarlijke is dat ik een tijdje internet explorer heb gebruikt en dus in chrome helemaal niets veranderd heb. Sinds vandaag werken alle duimpjes e.d. weer gewoon zoals ik van ze verwacht. Ik kan de vraag dus sluiten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb precies het zelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer ook eens internet explorer, misschien lukt het dan wel

Het beste antwoord

Heel raar ik gebruik altijd google chrome en hij doet het gewoon!
Gebruik ook mozilla firefox en daar ook geen problemen mee
Zou gewoon overstappen op een andere browser..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer Google Chrome is te updaten.
Waar dit exact staat kan ik niet zien nu(iPhone), maar kijk op de plek waar je ook de instellingen van Google Chrome kan vinden naar 'Over Google Chrome' of iets dergelijks. Dan zou hij automatisch moeten beginnen met updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik rechtsboven op de moersleutel. Dan zie je in het menu "over google Chrome" Klik daarop. Hij gaat zoeken naar updates en daarna kun je ze installeren. Mocht het hierna nog niet lukken dan is er iets anders aan de hand, wellicht geen up to date flash player of iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal eens kijken of dat lukt, bedankt voor je antwoord
Niets van de "controleer je updates" antwoorden aantrekken: chrome is de eerste browser die dat helemaal vanzelf voor je doet, inclusief dat brakke Flash van adobe.
De problemen die hij hebt zijn opmerkelijk. Niet alleen ik maar vele met mij gebruiken Chrome op GV.
De duimpjes zou ik kunnen verklaren door dat je niet ingelogd bent, inloggen op websites doe je namelijk per browser, niet in 1 keer voor allemaal.
Maar aangezien je ook andere uiterst vreemde symptomen beschrijft, zou ik je aanraden chrome te verwijderen van je computer en opnieuw op te halen en te installeren. Zorg er voor dat je de juist bron voor je download hanteert [en installeer meteen de ad block extentie voor een nog prettigere internet ervaring].
Ben benieuwd naar het resultaat, laat je dat even weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben wel ingelogd, maar al die dingen werken gewoon niet. Ook als ik naar mijn beantwoorde vragen ga, dan kan ik niet een pagina terug. In explorer werkt dat allemaal wel, kwam ik toevallig achter. Nog gekker is het als ik één keer de reacties wel kan lezen, maar een minuut later niet meer. Wat jij schrijft, Mokum, is mij iets te technisch, sorry. Als het echt zo erg is, dan moet er maar iemand anders naar komen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik probeer echt zo veel mogelijk en eenvoudige mogelijk uit te leggen. Jammer dat dit niet lukte.
Succes met je uitdaging!