mijn beeldscherm sluit niet aan op pc ?

Dag allemaal.

Ik heb een probleempje.
Ik wou mijn pc verplaatsen naar een andere plek alleen heeft dit tot problemen geleid. Beeldscherm luistert op een of andere manier niet naar computer.
Hij geeft het volgende aan: "Power Saving Mode".

Beelscherm: LG Flatron W2243S-PF

Weet iemand wat je hier aan kunt doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit ie niet aan (geen overeenkomende aansluitingen) of krijg je na het aansluiten geen beeld? Heb je monitor en pc verplaatst?

Antwoorden (4)

Ja, je kabel van de monitor aansluiten op je andere poort. Je computer heeft meestal 2 poorten om een beeldscherm op aan te sluiten. Die zien meestal blauw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien het bovenstaande niet lukt,het beeldscherm eens aan een andere computer aansluiten.Zo weet je of je beeldkaart nog goed is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is zit er ergens een knopje source waarbij je van input kunt veranderen. Zie ook je handleiding van het beeldscherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een computer heeft tegenwoordig vaak 2 connector voor je monitor. Ze zien er allemaal hetzelfde uit als op dit plaatje.
Er zit er 1 bij alle andere aansluitingen en er zit er vaak een helemaal onder. Je moet de connector die onder is gebruiken anders werkt je monitor niet. Je monitor is zeker niet stuk omdat hij "Power Saving Mode" zegt. Dit komt meestal omdat hij niks kan vinden om te laten zien en doet hij dit om elektriciteit te besparen. Als dit niet werkt laat het dan even weten want dan kan er iets mis zijn. Hoor graag of dit werkt :)