alle bestanden van de pc af

ik wil windows 7 ultimate opnieuw op mijn pc zetten
dan moet eerst de oude eraf

vraag,,,hoe haal ik alles van mijn pc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst de CD er in stoppen. Daarna pas je PC aanzetten. Hij moet opstarten via je CD. Daarna is het een kwestie van de instructies volgen in je beeldscherm. Als je nog oude documenten wilt bewaren moet je deze wel veilig weg kunnen schrijven. B.v. naar een externe hardeschijf of op een CD-tje branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij opstarten de windows 7 cd erin doen, een nieuwe installatie doen. Op een gegeven moment komt de vraag wat je met de bestaande partitie wilt doen ( het gedeelte van je schijf waar bestanden op staan) en dan geef je aan (snel) formatteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als toevoeging: Snelformatteren is eigenlijk alleen te gebruiken bij een schone schijf.
Bij een schijf die al in gebruik is geweest zou ik altijd kiezen voor normaal formatteren.
je bedoelt dat je al je bestanden wilt behouden?
dan moet je een back-up van je computer bestanden maken!

vraag me meer raad als je het niet begrijpt!
ik sta voor je klaar!

succes maat!