hoe maak ik van een hp laptop een macbook ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plak er een apple logo'tje en klaar is kees.

Antwoorden (4)

K\Los van het feit waarom je dat zou willen; je kan niet van het ene merk een ander merk maken.! Naast het uiterlijk wat natuurlijk essentieel is voor Apple producten is ook de hardware behoorlijk verschillend. Zelfs als je de hardware van de HP in zou bouwen in een Macbook behuizing heb je nog altijd twee niet-vergelijkbare apparaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je HP laptop op marktplaats. Neem het gelkd van de verkoop. Stop er spaargeld bij. Koop een macbook.

Dat is de enige manier om een macbook te krijgen in plaats van je HP notebook. Macbook is gewoon een merkt/type laptop, welke draait op een speciaal besturingssysteem (Namelijk Mac OS). Dis besturingssyssteem draait niet om wellikeurig welke computer. Je zal dus een mac moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel eenvoudig: niet.
Je zou van he HP laptop een virtuele machine kunnen maken (met bv. VMWare: --> http://www.redmondpie.com/how-to-install-os-x-snow-leopard-in-vmware-windows-7-9140301/ en zo als filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=q6hqlHlLPBU) en daar een iOS op draaien. Er zijn ook skins waarmee een Windows machine op een MacBook lijkt. Wellicht dat ook dit een oplossing biedt:http://ipodtoucher55.blogspot.com/2010/12/installing-ios-sdk-and-xcode-on-windows.html

De vraag is natuurlijk: welk doel? Enkel de looks van iOS of ook de feeling? Of echt alle Mac programma's op een HP laten draaien? Een heuse MacBook wordt het natuurlijk nooit echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan mss proberen met een hackintosh te installeren