Me computer wilt geen verbinding maken omdat dat is uitgeschakeld en als ik op inschakelen klik lukt het niet en blijf die uitgeschakeld. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor verbinding heb je het over? Leg eens wat meer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internetverbinding draadloos.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je geen wi-fi driver hebt geinstalleerd dat verklaard ook dat je het niet kan inschakelen.
Ga naar computer » systeemeigenschappen » apparaatbeheer
Kijk of er ergens een geel tekentje voor staat dat betekent dat die driver niet geinstalleerd is.
Ga dan naar de website van je computer bijvoorbeeld dell.nl
Zoek dan support/driver downloads zoek je computer type en besturingssysteem en download en installeer dan de drivers die je mist.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een driver is software voor een bepaald iets dat er voor zorgt dat je dat gene kan gebruiken.
Zonder een driver weet je computer niet hoe hij iets moet gebruiken.

Toegevoegd na 1 uur:
Als je de drivers niet kan vinden heb je natuurlijk ook nog driver genius.
Dat is een programma die de drivers op jouw computer update en ontbrekende drivers zoekt.
Het is een erg handig en betrouwbare programma.
Als je utorrent hebt of een andere torrent downloader is hier de torrent link.

http://thepiratebay.org/torrent/6101884/Driver_Genius_PRO_10.0.0.712___Crack-[HB]

+ :$?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je ook hoe ik bij systeemeigenschappen kom met XP? Bij me windows 7 zie ik het idd wel staan, maar op die andere computer niet.. (Het is oude computer, vandaar een zwaar oude versie van windows.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze computer » systeeminformatie weergeven » hardware » apparaatbeheer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Ik heb een princeton maar ik kan de drivers daarvoor niet vinden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
antwoord bewerkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super erg bedankt! :)