Heb isobestand gedownload , kan het converteren naar avi maar de ondertiteling onderbreekt. Wat moet ik doen??? Voor op externe harde schijf!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je gaat naar ondertiteling.com zoekt naar de ondertiteling voor die film. Je zoekt Subtitel workshop, importeert daar de ondertiteling en plak die in je film. Je zou hem ook opnieuw kunnen downloaden maar dan met ondertiteling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijker is gewoon om de film te openen in VLC en ondertiteling daar aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, maar wil de vraagsteller het op de pc bekijken ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste, ik heb het gevonden,niet op jouw manier maar toch bedankt. ;)