Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gamepad op Windows vista laten werken?

ik heb een gamepad voor mijn pc die werkt perfect op mijn laptop (windows 7) maar als ik die op mijn computer (windows vista) aansluit dan kan ik GTA III hier niet meer mee spelen. Mijn computer herkent de controller wel bij apparaatbeheer. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
559

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mogelijk een rechtenkwestie. Maak Administrator actief en log als zodanig in. Geef je normale account de benodigde rechten en log uit (beter maak admin weer inactief). Ga zo min mogelijk (liever helemaal niet) als Admin online, dat is bloedlink en vragen om grote problemen waar ik geen details van wil noemen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien heb je een andere driver nodig. Windows 7 en Vista hebben verschillende drivers. Kijk bij de maker van je gamepad (logitech?) voor driver downloads.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze controller heb ik: http://www.bigbeninteractive.be/produit/produit/id/4529
weet u misschien de beste driver?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het bekeken en er is een logo van Windows 7 & Vista. Als er compatibel staat betekent dit dat alle benodigde drivers al geïnstalleerd zijn in de OS. Dan kan ik alleen maar raden dat de controller niet geschikt is voor GTA 3
volgens mij heeft het niks met drivers te maken. ga in gta 3 in het menu naar settings > controller of zoiets > moet er mouse staan. verander dit met de pijltjestoetsen in joystick of iets dergelijks. veel succes.

gr proairface
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding