Hoe maak ik Windows Media Player mijn 'hoofdprogamma' voor het afspelen van muziek, en dan ook alleen muziek?

Ik had voor mijn films BS - Player aangemaakt als 'hoofdprogamma', maar nu is dat ook zo met mijn muziek. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn muziek WMP als hoofdprogamma krijgt, en als het echt niet kan gewoon voor alles. dus voor films en muziek, enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je rechtsklikt op het formaat wat jij permanent geopend wilt hebben met wmp, kiest voor openen met en dan wmp kiezen en onderaan links de optie "altijd dit prog gebruiken" daarna ok en klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

heb je vista windows 7
probeer deze
start
standaardprogramma,s(dus niet eerst config scherm)
en bekijk dat eerst eens goed want er is ook de optie dat windows word ingesteld voor meerdere programma's
of dat de bedoeling is weet ik niet
capthavoc
12 jaar geleden
Ga naar een WMP-bestand -> Rechtermuisknop -> Openen met.. -> Standaardprogramma selecteren -> Kies Windows Media Player -> Vink 'Dit type bestand altijd met dit programma openen' aan.

Klaar :)