kan ik op mijn Acer Modern Warfare spelen?

Het is Acer Aspire 7739Z Intel Pentium® P6200
17,3 HD+LED LCD. INTEL®HD Graphics.
4 GB DDR3 Memory. 500GB HDD. DVD-Super Multi DL drive.
Acer Nplify tm 802.11 b/g/n.
6-cell Li-ion battery.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb even op internet wezen kijken en vond dit van de minimale aanbevelingen:

Required (minimum) Specs

CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Hard Drive: 8GB of free space
Video card: NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600
or better or ATI(R) Radeon(R) 9800 Pro or better

Recommended Specs

CPU: 2.4 GHz dual core or better
RAM: 1G for XP; 2G for Vista
Hard Drive: 8GB of free space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

En even van Wiki:

System requirements
CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or AMD Athlon 64 2800+ processor or any 1.8 GHz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Hard drive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA Geforce 6600 or better or ATI Radeon 9800Pro or better
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Is dat een ja of nee? Zie alleen een lap data
Om te weten of je een spel kunt spelen kan je via de site "Can you run it" kijken of je pc dit aan kan. De site controleert of aan de minimale eisen voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, althans niet op een fatsoenlijke manier, de grafische kaart die erin zit is namelijk een geïntegreerde intel kaart en dat doet weinig qua graphics.