Ik gebruik hier de app Flexplayer voor, zo hoef je de bestanden niet om te zetten.

- download de app en sluit de iPad aan op de pc.
- selecteer in iTunes de iPad en ga naar het tabblad apps.
- scroll naar beneden en je ziet een venster staan met Flexplayer.
- klik hierop en vervolgens op de knop rechtsonderin 'bestand toevoegen'.
- selecteer het videobestand op je harde schijf dat je over wilt zetten.
- het bestand word er gelijk opgezet (indien er genoeg ruimte beschikbaar is).

Flexplayer kan zeer veel bestandtypes in 1 keer openen, zonder dat je iets hoeft te converteren.
Ik gebruik het zelf regelmatig, om films en series te kijken in de trein :)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Converteren naar mp4 met bijvoorbeeld handbrake. Daarna in iTunes zetten en dan syncen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oo dat weet ik wel je moet iTunes hebben en als je een nieuwe iPad heb dan moet je een nieuwe versie iTunes donwloade en als je geen liedjes op iTunes heb moet je utorent of free YouTube danwloden
Dan kun je YouTube filmpjes van YouTube donwloade en op je iTunes en bij utorent is dat ook zo