hoe krijg ik mijn start menu weer op zijn oude plek?

Ik heb windows XP. Sinds gister staat mijn balk met start wat normaal rechtsonder staat, staat bij mij nu liksboven en ook een hele blauwe balk van boven naar beneden aan de rechterkant.
Normaal krijg je als je iets opend een venstertje beneden met de naam van wat er open is op dat moment.
Nu staat dat rechts en onder elkaar. Ik wil graag weer dat die blauwe balk weer onderin te willen hebben.
Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Klik met de rechtermuisknop op de balk en kies 'eigenschappen'.

Je krijgt nu een venster te zien en opties om je balk, links, rechts, beneden of boven kunt plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de hele balk schuiven naar beneden, dus je klikt erop en inhouden en dan kan je hem ook naar boven schuiven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de balk terug slepen, de muis erop, links klikken en vasthouden, slepen en weer loslaten, succes!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terug slepen .: klik erop en dan weer naar beneden slepen..