Hoe zet je een trema op een letter, shift + '' doet het niet?

Op andere computers lukt het wel, dan doe je alt + '' en dan krijg je bv. een trema e. Maar nu lukt dat niet. Het resultaat van die combinatie is nu: ""E

hetzelfde geld voor het streepje naar links op een letter. normaal deed ik altijd alt Gr + `` alleen nu is het resultaat niks.

het rechter streepje op een letter doet het wel: é

kan iemand me helpen? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

De taalinstellingen van je toetsenbord zijn gewijzigd.
Druk 1x ctrl+shift tegelijk in, hierdoor zullen ze veranderen en kun je shift + " weer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alt + 137: ë

werkt die wel?

Toegevoegd na 6 minuten:
138 voor è
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals JurgenJansma zegt, kun je de taalinstellingen wijzigen. Lukt dat niet, kan je in Word via 'invoegen' 'symbool' de é of andere sympbolen invoegen. En vanuit hier kopiëren naar andere sites.