Stel ik koop 3* USB to VGA. Kan ik dan 3 diverse monitoren op één pc afhandelen?

Op deze URL staat een USB to VGA kabeltje.
http://www.ebay.nl/itm/Aten-2-Port-KVM-Switch-USB-VGA-Maus-Tastatur-CS22U-/120766290120?pt=Monitorzubeh%C3%B6r&hash=item1c1e3b58c8#ht_1278wt_1139

Kan iemand zeggen of windows7 Dat ook trekt?
Stel ik koop voor mijn laptop drie van die kabels.

Krijg ik in mijn schermbeheer dan 4 monitoren?
1: Laptop
2: USB to VGA
3: USB to VGA
4: USB to VGA

Die dan dus ook afzonderlijk te gebruiken zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De link die je geeft verwijst naar een KVM switch, daarmee kun je 2 PC's op 1 setje van scherm/muis/toetsenbord hangen. Het doet dus niet wat jij verwacht !

Toegevoegd na 2 minuten:
Link toegevoegd naar wat een KVM switch is, en een link naar het juiste product. Hiermee kun je inderdaad meerdere monitoren aan 1 laptop hangen.

Toegevoegd na 51 minuten:
Toevoeging n.a.v. de reactie:

Deze apparaten zijn slechts een framebuffer, dat wil zeggen, via USB zet je de kleurdata voor elke pixel in die buffer en dat wordt via de VGA plug naar de monitor gestuurd. Prima voor beurskoersen, informatiedisplays e.d. maar voor video afspelen en spelletjes totaal ongeschikt.

De videokaart in je laptop wordt niet gebruikt.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je volledigheid. Ik pakte inderdaad de eerste beste match, maar bedoelde wel wat jij interpreteert. Maar is dat niet afhankelijk van de videokaart? en resolutie, is dat te genieten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je dus via zo'n USB video kaartje ook prima in excel werken? Of zeg maar op dat scherm enkel je outlook?
gvrox
12 jaar geleden
Ik heb zelf geen ervaring met deze apparaatjes; maar ik vermoed dat het voor excel goed genoeg is, tenzij je veel wilt gaan scrollen door grote worksheets. Zie ook http://www.amazon.com/StarTech-Monitor-External-Adapter-USB2VGAE2/dp/B002FJQXXC voor wat reviews.