ik wil vista opnieuw installeren,nu maak ik een back-up van de c:schijf met acronis,staan dan ook alle updates op de back-up?,en doe ik hier goed aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat hangt af van de instellingen van Acronis.
Als het goed is heb je zelf opgegeven welke directories die moet bUppen. Dus dan weet je, als het goed is, ook of daar de directory bij zit waar je updates in gesaved zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt,ik weet nu genoeg.

Andere antwoorden (1)

de hele c schijf kopieren is eigenlijk niet een goed idee die updates werken toch niet met de nieuwe versie en je zou de backup nie3t terug kunnen zetten omdat de oude windows versie niet bij de verse installatie wordt opgenomen en de zaak misschien verkeerd overschrijf en je weer de oude versie er op krijgt

bewaar alleen je data, mijn documenten foto,s en mail en dergelijk

zet vista er op en zoek de zelfstanding vista service pack updates dat gaan het installeren van alle update in 1 keer
en een stuk sneller dan via windows update wat natuurlijk ook altijd nog kan
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt,ik ga dit doen.