ik heb een samsung galaxy ace. alleen als ik wifi aanzet, moet ik een wachtwoord invoeren. hoe kom ik daar aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

vaak staat op het wifi modem een code die als wachtwoord gebruikt wordt.
Raadpleeg anders je provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je provider? Een wifi-wachtwoord is toch iets dat je zelf verzint? Mijn provider zal niet weten wat mijn wifi-wachtwoord is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
INTERNETprovider wordt hier bedoeld. Een wifi-wachtwoord kun je echt niet zelf verzinnen hoor, dat krijg je van je internetprovider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen. Ik heb een internetverbinding en het wachtwoord voor mijn wifi-verbinding heb ik zelf gekozen.
Als het je eigen WiFi modem is moet je zelf een wachtwoord instellen. Is het een WiFi modem van iemand anders? Dan moet je gewoon diegene om het wachtwoord vragen.

Er zijn trouwens ook WiFi verbindingen die onbeveiligd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het wachtwoord staat onder op het kastje van de profiler bijv tele2 kpn of digitenne.