Ik krijg een spel niet opgestart door ouderlijk toezicht, terwijl dat niet aanstaat?

Het gaat om het spelletje Disney Universe en ik krijg telkens de melding: "Parental controls restricts this game from running on this system" Terwijl het altijd mijn eigen computer is geweest en bij mijn computeropties staat dat ouderlijk toezicht uit staat. Weet iemand wat ik nu kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

probeer het spel eens opnieuw te starten maar nu als admin
als dat opstart icoon op je bureaublad staat er even op rechtsklikken en uitvoeren als admin

het kan ook zijn dat je het spel opnieuw moet instaleren met admin rechten
ook kan die disney cd zelf een soort parentel control setting hebben dus niet de standaard windows parentel control.

deze zou je dan vinden onder de opties van het spel zelf
of heb je wellicht meerdere windows gebruikersaccounts op je systeem ?
en het spel onder het verkeerde account geinstalleerd
en probeer je het vanuit een ander account handmatig te starten ?
installeer het spel dan onder het account waar je het wilt hebben ook al heeft die meestal geen install rechten meestal zal het spel dan vragen om het admin ww om het
wel te kunnen installeren
capthavoc