zins kort heb ik een probleem met foto,s selecteren lange wachttijd wat is de oorzaak?

Als ik met de rechermuisknop een foto selecteer om hem te openen in windows fotoviewer dan duurt dat vrij lang.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je gekeken naar het bestandsformaat van de foto's? Als deze erg groot zijn zal het inderdaad langer duren voordat het bestand opent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De foto is echt niet groot.
Het vreemde is het gebeurd alleen bij de eerste bij de eerste foto daarna is het normaal.
Maar ga ik even wat anders doen op de Laptop en probeer ik later weer een foto te selecteren met de rechtermuis knop dan moet ik weer wachten.