waar kan ik in het nederlands uileg krijgen over hoe ik android op mijn windows mobile zet?

Ik heb een HTC tytn 2 (mda vario 3) met wm6.1 .ik zou graag android besturings systeem op mijn mobiel willen hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier kan je dat vinden:

http://home.tiscali.nl/abudding/

Doe alles rustig en lees het allemaal goed door, ik heb het ooit eens bij een maat gedaan(ander toestel) en het is best een hoop gerommel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja erg bedankt ik zal kijken