Hoe verander ik de naam van mijn ipod touch?

Als ik mijn ipod touch in mijn computer steek, krijg ik gelijk itunes geopend en nog zo'n vierkantje die heet: Automatisch afspelen. Daarvan heb ik ook een foto gemaakt. Nu staat er boven in dat vierkantje: ipod van veerle.
Maar ik wil dat veranderen, en als ik naar iTunes ga zie ik gewoon de naam die ik wil hebben. hoe krijg ik die naam veranderd van de foto...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Moet je via itunes doen. Eerst inpluggen dan op ipod drukken dan zie je de naam staan en dan bewerken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zei toch dat ik in itunes de goede naam heb staan, maar in automatisch afspelen staat er een andere naam!!!! lees men beschrijving dan goed, zeg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh, niet zo agressief jij hè?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar zo kan ik ook punten verdienen zoals jij doet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dus? Iedereen leest weleens ergens overheen. Je stelt je enorm aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whatever, ga nou maar ergens anders je punten pikken.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I will, thanks!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen dank!;)
Beste Veerle (Zo heet je toch?)

Ik heb zelf een IPhone.. Bij mij moet je naar ITunes gaan, Dan zie je aan de rechterkant van ITunes een lijst, daar ergens staat je naam als je dan dubbelklik doet, komt er zo'n invulbalkje...

Ik hoop dat je er wat aan hebt! ; )
Mooie achtergrond trouwens :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij 'computer' staat je iPod als het goed is, klik daarop (rechtermuisknop) en dan staat er 'eigenschappen' dan kun je de naam veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al geprobeerd, lukt niet. als ik het weg wil verwijderen of weg wil knippen gaat hetniet weg....
instellingen. algemeen. info. bovenste. kan alleen op IOS 5. Gr proairface.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat is hem ook niet, daar staat het al goed...