Waarom worden mijn foto's gekopieerd als ik alleen ctrl ingedrukt houdt (als ik mijn foto's wil selecteren)?

Ik dacht dat dat alleen met ctrl+c was? De nieuwe foto's worden ook blauw omlijnd (windows 7) weer gegeven, alsof ik die óók geselecteerd heb.

Dat is best vervelend, want dan moet ik dus éérst al die gekopieerde foto's verwijderen, voor ik weer mijn selectie kan maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dit gebeurd meestal als je tijdens het kopieren de selectie met ingedrukte ctrl toets verplaatst (bijv. met de muis beweegt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel! Mysterie opgelost...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met shift ook, zie ik net
Ritsuka
12 jaar geleden
Is mij ook vaak gebeurd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met shift gebeurt dit ook. Je kunt ook meerder bestanden selecteren door er een vak omheen te tekenen (met ingedrukte ctrl toets). Als je een drukgevoelig muisvlakje gebruikt i.p.v. een muis gaat het vaak mis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dank je wel!

Andere antwoorden (1)

omdat om te selecteren je alleen je allen een muisklik(links) hoeft te doen.ctrl=kopieren.

Toegevoegd na 4 minuten:
bij meerdere fotoos selecteren houd je ctrl vast totdat je klaar met selecteren bent.dan loslaten voor je iets anders doet.of meerdere selecteren door de eerste,dan shift dan de laatste te selecteren.