Hoe interne pc speaker uitschakelen?

Ik heb nu geluid uit de computerkast en uit de luidsprekers. Dat is irrirant. Hoe moet ik het geluid dat uit mijn computer komt uitschakelen? Bios ofzo maar wat moet ik dan uitschakelen?

Ik gebruik Windows 7

Toegevoegd na 47 seconden:
Het geluid is dus in de computer kast & uit de luidspreker.

Toegevoegd na 6 minuten:
Er komt geen geluid uit de beeldscherm maar uit de computer zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Gewoon effe het stekkertje van het draadje van het speakertje naar het moederboard lostrekken... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je knopjes op je scherm zitten?
Als je die hebt kun je het geluid van je beeld scherm dempen