Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Windows 8 heeft een functie dat je bij het startscherm verjaardagen kan zien. Hoe zet ik dit uit?

Morgen is .... jarig, de hele dag. Dit krijg ik te zien bij mijn ontgrendelingsscherm, net voordat ik me aanmeld. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit zelf niet meer te zien krijg en anderen die Windows 8 hebben een melding van mijn verjaardag krijgen?
Heeft dit te maken met een facebookconnectie of Windows live van hotmail?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze info komt tot je middels de berichten app. Hierin kan je ook verschillende account hebben waaruit hij de informatie haalt. Standaard staat je hotmail account waarmee je inlogt al aan. Deze kan je uit zetten, maar dan krijg je helemaal geen berichten meer. Op je ontgrendelingsscherm kan je dit als volgt uitzetten: swipe aan de rechterkant→instellingen→pc instellingen wijzigen→persoonlijke instellingen. Op het tabje "vergrendelingsscherm" kan je bepalen welke apps er op het vergrendelingsscherm aanstaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding