Windows 8 heeft een functie dat je bij het startscherm verjaardagen kan zien. Hoe zet ik dit uit?

Morgen is .... jarig, de hele dag. Dit krijg ik te zien bij mijn ontgrendelingsscherm, net voordat ik me aanmeld. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit zelf niet meer te zien krijg en anderen die Windows 8 hebben een melding van mijn verjaardag krijgen?
Heeft dit te maken met een facebookconnectie of Windows live van hotmail?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Deze info komt tot je middels de berichten app. Hierin kan je ook verschillende account hebben waaruit hij de informatie haalt. Standaard staat je hotmail account waarmee je inlogt al aan. Deze kan je uit zetten, maar dan krijg je helemaal geen berichten meer. Op je ontgrendelingsscherm kan je dit als volgt uitzetten: swipe aan de rechterkant→instellingen→pc instellingen wijzigen→persoonlijke instellingen. Op het tabje "vergrendelingsscherm" kan je bepalen welke apps er op het vergrendelingsscherm aanstaan.