Waar kan ik de driver vinden voor mijn FN-toetsen op mijn Asus K53SJ series laptop? Ik kan het namelijk nergens vinden, ook niet op de Asus site.

Waarschijnlijk heb ik iets verwijderd waardoor mijn Fn-knoppen (voor volumeregeling etc.) het opeens niet meer deden. iemand enig idee welke driver ik moet hebben en waar ik die vandaan kan halen?

Toegevoegd na 15 minuten:
Oh, ik gebruik windows 7 x64

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Detect model via onderstaande link;)
Je moet btw aan de onderkant kijken want achter K53SJ
komt nog een code.

Dan zal het wellicht bij applications staan. Goed de teksen erbij lezen. Vga, Audio, mousepad etc. valt al af.

http://support.asus.com/download/options.aspx?SLanguage=en&type=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een bekend probleem bij Asus.
Schijnt vaker voor te komen wanneer je in je startup menu dingen gewijzigd hebt.

Maak backups van je bestanden en doe een systeemherstel. Dan weet je zeker dat ze weer werken.
Want ze Fn-toetsen (hotkeys) hebben blijkbaar wel allemaal gewerkt als ik je goed begrijp.