Nope, het zal alleen wel direct verdergaan met downloaden als je weer uit stang-by gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je laptop echt op stand-by stand gaat (dus alles uitschakelt) dan stopt ook het downloaden. Je kunt bij de meeste laptops wel je scherm na een 'X' aantal minuten uitschakelen. EN ook de uiteindelijke stand-by tijd instellen. Dit kun je doen in het configuratie scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dan stopt het downloaden. Wat je kunt doen: Bij energiebeheer instellen (gedrag van de klep) dat wanneer je je laptop dichtklapt je laptop geen actie onderneemt zodat alles doorgaat. Het scherm hoeft dan niet te branden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
configuratiescherm .. automatische updates utschakelen ?