Waar kan ik startupgeluid van windows uitzetten?

NB Ik wil alleen het startupgeluid uitzetten, en niet alle geluid.

Toegevoegd na 18 seconden:
Ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi tadaa,

Ik moest ook even zoeken. Ook kom je zo veel op sites terecht waar ze uitleggen hoe je het opstartgeluid kunt wijzigen. Daarvoor zul je echt moeten gaan hacken.

Uitzetten daarentegen is iets eenvoudiger gelukkig!

"Wenst u het geluid bij het starten van Windows7 uit te schakelen, kunt u dat het snelst doen door mmsys.cpl als zoekopdracht in het menu Start te typen gevolg door een druk op Enter.

-Bij het dialoogvenster dat opent, selecteer u het tabblad Geluiden.

-Vervolgens hoeft u enkel nog het vinkje weg te halen bij: Geluid van Windows starten afspelen."

Kind kan de was doen :) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het makkelijkst is het door gewoon control panel op te starten en dan te kiezen voor geluiden.

Dan het vinkje weg te halen bij "Geluid van Windows starten afspelen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nog altijd
1. rechtermuistoets op bureaublad klikken

maar dan:
2. "aan persoonlijke voorkeur aanpassen"
3. onder aan het scherm dat je krijgt kiezen voor de 1 na meest rechtse: "geluiden"
4. in het scroll menu de handeling zoeken die je uit wilt zetten en selecteren
5. in het pulldownmenu links onder, het geluid kiezen dat je wilt horen bij de handeling. In uw geval dus "geen".