tethered is al uit maar dan moet hij wel altijd aan je pc hangen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik heb hem nu tethered, dat betekent dus dat wanneer je jouw device helemaal uitzet of wanneer hij uitvalt omdat de batterij leeg is, je hem via de computer weer aan moet zetten, dit kan dus niet zonder computer.

De untethered is onderweg, hij is al aangekondigd dus het zal er over een week waarschijnlijk wel zijn.