Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier om de bata van windows 8 te instaleren met windows xp er naast?

Ik heb nu een computer met windows xp er op, maar ik ben erg nieuwsgierig naar windows 8. Alleen als ik de beta download verlies ik al mijn bestanden (heb ik gehoord) is er een manier om windows 8 er naast erop te zetten zo iets als bootcamp op een mac dat je op het begin moet kiezen tussen windows xp of windows 8?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het veiligst is om Win8 in een virtuele omgeving te installeren. Probeer het bijvoorbeeld eens in VirtualBox, gratis te downloaden.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Professionele hackers kunnen dit vast wel, maar officieel is Windows 8 toch niet uit? Ik denk dat het erg moeilijk is tenzij je dus zo'n pro hacker bent. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, moet gewoon mogelijk zijn. Maak een nieuwe partitie aan voor windows 8 en installeer het daar op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door Windows 8 op een andere partitie te installeren, dan krijg je als het ware een dualboot. Oftewel je kan dan voordat Windows opstart tussen windows 8 en XP.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding