ik wil mijn pc sneller laten werken, welke (verouderde) onderdelen van windows7 kan ik met gerust hart uitschakelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan een heleboel dingen uitschakelen. Het kan bijvoorbeeld al helpen als je een hoop programma's uitzet, die normaal gesproken automatisch zouden opstarten tijdens het opstarten. 1. Allereerst ga je naar je start menu. 2. In Windows 7 kun je naar programma's zoeken, typ daar in: 'msconfig' (zonder haakjes uiteraard) 3. Ga naar de tab 'opstarten'. 4. Hier kun je alles afvinken wat je niet wilt gebruiken, of waarvan je het niet noodzakelijk vind dat ze automatisch opstarten. Hoewel ik het wel aan wil raden om je virusscanner aan te laten staan. Wat je ook kan doen is natuurlijk eens kijken of je je computer helemaal kan resetten. Je besturingssysteem verwijderen en er op nieuw opzetten. Wel moet je dan enig verstand hebben van computers. Misschien ken je iemand die dit voor je kan doen? Let wel op dat je van te voren even moet informeren of alle drivers voor jouw computer beschikbaar zijn. Dit kun je doen op de website van de fabrikant, meestal.

Geheugen upgraden is erg nuttig. Je PC start sneller op. In Win7 betreft kun je beter de visuele effecten uitschakelen. Dat doe je zo: Configuratiescherm -> Systeem -> Prestaties van computer (of zoiets) -> visuele effecten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100