Klik met de rechtermuisknop op een leeg stukje van de taakbalk en kies voor Eigenschappen. Bij "Locatie van taakbalk" kun je hem weer goed zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zult hem waarschijnlijk per ongeluk aangepast hebben.
bamibal
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je toch met de muis aan de slag gaat, kun je hem net zo goed meteen naar beneden slepen...
bamibal
8 jaar geleden
Dat kan natuurlijk ook, mits het vinkje "Taakbalk vergrendelen" uit staat.