Ik heb een Mac Mini. Hoe werp je een CD uit?

Ik heb een Mac mini gekregen en nu heb ik er een CD in gedaan. Hoe krijg je deze CD weer terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Houd tijdens het opstarten de muis ingedrukt, dan zou hij er weer uit moeten komen.

Als dat niet werkt, probeer dan Open Firmware te openen door tijdens het opstarten de command knop, option, O en F tegelijk in te drukken.
Als je dat open hebt, type dan "eject-cd" in.

Toegevoegd na 29 seconden:
Dat zou moeten werken.
Heb je alles al afgezocht naar een eject-knop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan ook via finder. Op de drive gaan staan en kieze voor uitwerpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sleep het icoontje van je cd naar je prullenbak