als ik even met pc werk gebeurt het steeds vaker dat het toetsenbord onzin produceert, hoe los ik dat op?

nu doe ik het door de pc telkens opnieuw op te starten.
als ik dan in mappen werk, leidt draaien met het wieltje tot grotere en kleinere lettertekens, scrollen werkt dan niet meer

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Het klinkt alsof een van de -toetsen blijft hangen. Misschien zit er vuil onder de toetsen. Je kunt het toetsenbord schoonborstelen met een kwastje.

Het kan ook dat je de functie 'Plaktoetsen' hebt geactiveerd. Hiermee kun je toetsen die je eigenlijk tegelijk moet gebruiken, zoals en na elkaar indrukken. Je kunt dit aan- en uitzetten in het Configiratiescherm onder de Toegankelijkheids-opties.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@roqui, goeie tip. Tik het toetsenbord eens met de zijkant vlak op je bureau. Bij een toetsenbord kwam er wel eens shag en walnootbast stukjes uit. Daarna weer probleemloos.
Btw plussen gaat niet met mijn tablet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dan plus ik wel voor je :)