Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Het staat niet duidelijk op de site vermeld (op de site staat: ' Optioneel (meerprijs) : Officiële Windows CD/DVD * (kies zelf uw bestuuringsysteem)'), maar ik denk dat je er van uit kan gaan dat er Windows op staat (game-pc's worden vaak niet verkocht met OSX of Linux). Ik weet niet uit welk jaartal deze computers komen, maar ik neem aan dat er gewoon Windows 7 op staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt erop dat je geen windows erbij krijgt. Als ik een schatting maak dan lijkt het me ook heel erg sterk dat je er voor 400 euro ook een windows installatie ter waarde van 99 euro bij zou krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Klik maar eens op direct bestellen, dan zie je wat je allemaal wel krijgt voor 399,00. En bij besturingssysteem staat duidelijk "geen" . Je kan het er wel bij bestellen.
Gewoon even klikken op "direct bestellen".
Zolang jij niet je naam, adresgegevens en dergelijke hebt opgegeven, hoef je echt niet bang te zijn dat je ergens aan vast zit en kun je dus alle combinaties uitproberen om er achter te komen wat het kost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding