Draadloos inet plaatsen op laptop?

hallo ik heb een pc en laptop op een kpn experiabox zitten, nu las ik in het handleiding boekje van de experia box dat ik de laptop draadloos kan maken, maar als ik de cd opstart herkend hij de versie niet die op laptop zit , namelijk windows 7.61, hij herkend alleen win 7 , vista en xp.

wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier lukte het ook niet met de cd-rom, misschien kun je het handmatig instellen.

Onderstaande link geldt voor Vista, misschien is er iets over 7 te vinden of misschien werkt dit ook wel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze is voor 7, net gevonden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was zal ik op je computer een network driver voor Win7.61 zoeken. Zet deze dan via een USB-stick o.i.d. over naar je laptop en installeer hem dan. Als het goed is (bij mij lukte het), is je laptop dan draadloos.

Bij mij hielp het, maar misschien heb je het iets anders dan ik.
Succes!