Pc start niet, wat nu?

Ik kwam vanmiddag thuis, en toen ik hem wou opstarten lukte dat niet. Mijn pc startte op, maar bleef hangen in het eerste scherm, waar je ook naar boot menu kan. Hij start windows dus niet op. Mijn pc lijkt echter ook niet meer te reageren op mijn toetsenbord. (de lichtjes op het toetsenbord doen het ook niet.) iemand een verklaring? Ik hoor geen raar geluid of zo.

Ik heb wel recent nieuw toetsenbord en driver er opgezet, en een nieuwe videokaart, maar die werkten gister nog perfect.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij doet het weer nadat ik de stroom er af haalde. Een oplossing is nog steeds gezocht, want hij doet dit wel vaker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Heb je nog een usb stick of cd er in zitten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een cd idd, kan dat het zijn? Het is een game (GTA IV)

Antwoorden (2)

Wat bij mij helpt is alles ontkoppelen en weer koppelen en dan werkt het weer zoals het hoort.

-als het niet werkt dan laat je hem repareen door zo iemand die daarvoor is.

-laat anders familieleden helpen die helpen gratis.

-en als alles niet werkt koop een mooie nieuwe. Als je je computer gebruikt voor vrije tijd kan je een imac of een hp pavillon kopen. Maar voor werk en een mooi strak design en krachtige interface neem je een sony vaio, die zijn moooooi :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een aantal jaren is het wel eens handig om de hele pc een keer leeg te maken en alles weer opnieuw te instaleren, je zal zien dat alle rare opstart problemen opgelost zijn en dat hij weer lekker snel is. Wel eerst al je belangrijke gegevens even op cd oid zetten.