Mijn muis doet raar van me laptop wat is er aan de hand ?

Ik heb een laptop en hij pakt me muis niet meer ! Ik heb een andere muis geprobeerd maar die doet het ook niet. Wel branden bij de lasers onder de muis. Ik heb al geprobeerd me laptop opnieuw op te laten starten maar hij ziet hem nog steeds niet, echt raar en in het configuratiescherm ziet de laptop hem ook niet !
De muizen zijn NIET DRAADLOOS. Andere USB-poorten heb ook al geprobeerd in te pluggen maar dat doet hij ook niet !

Toegevoegd na 1 uur:
Nu heb ik een andere muis ingeplugt en die doet het wel want die muis zag ik niet in het "verborgen pictogrammen'
Mijn muis zie ik nergens op mijn laptop !!!!
Ik heb de drivers geinstalleerd van de CD maar de muis doet het nog steeds niet !! ROT DING !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan dat je je driver (stuurprogramma) opnieuw moet installeren. Meestal staat dat op de cd van de muis en anders op de website van het merk van de muis.