wat te doen tegen verspringend beeld en icoontjes met een zwarte achtergrond op mijn computer? (windows XP)

mijn achtergrond verspringt elke keer als ik met een icoontje eroverheen sleep, ook zit er een zwarte achtergrond bij de namen van de icoontjes.
(zie foto's)
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer systeemherstel eerst eens of verander instellingen van beeld in configuratiescherm ! Je kan daar gewoon instelling van XP zetten ook en dan heb je gewoon XP icoontjes

Toegevoegd na 3 minuten:
start-configuratiescherm-beeldscherm-vormgeving (windows XP stijl ) en ( kleurencombinatie blauw=standaard)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel! hoopte dat systeemherstel niet nodig zou zijn maar het heeft wel geholpen.

Andere antwoorden (1)

Heb je de nieuwste drivers van je video kaart geinstalleerd? Daar ligt het waarschijnlijk aan.