Zoek op Google naar het typenummer van de cam en typ daar achter drivers. Drivers zijn de software die de webcam nodig heeft om te functioneren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de driver pagina

http://ts.hercules.com/eng/index.php?pg=files_faq

Webcam>USB>dan zelf jouw specifieke webcam aanklikken>driver en dan komt daaronder de downloadlink downloaden maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
luna400
12 jaar geleden
ik krijg het niet voor elkaar hoor is er een andere manier ,vind het best raar ik heb al eerder een cam gehad .maar dat is niet te veranderen gewoon andere cam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je na installatie van de driver de cam er even uitgehaald en er weer ingestoken?