Door het te exporteren als video knopje linksbovenin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je filmpje in windows movie maker(WMM) eerst publiceren. Datstaat bovenin ergens. Bij het publiceren maak je van een montage file een film file. Tijdens het doen van dit moet je ook opgeven waar hij hem opslaat. Vervolgens duurt het eveen voordat hij klaar is, en dan ka. Je hem direct openen, of eerst naar de map gaan en dan dubbelklik.

Als het perse windows media player moet zijn, en dt niet j standaard mediaplayer is, moet je klikken op openen met, en dan windows media player selecteren.