Ik heb de computer uitgezet tijdens de update en hij start niet meer op! Wie weet raad ?!

Help me! of heeft iemand het ook gehad en opgelost? zo ja, hoe???????!!!!!!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
15.5K
TurfGraver
6 jaar geleden
Paar keer opnieuw opstarten. Met een beetje geluk kom je in een menu waarmee je terug kunt naar voor de update.
P.s. om welk update os gaat het het?

Antwoorden (1)

Hopelijk helpt dit:
Zet de computer uit als deze aanstaat door de aan/uit knop ingedrukt te houden.
Druk op de aan/uit-knop van de computer en vlak nadat het logo van de BIOS of PC verdwenen is, druk en houd je de aan/uit knop in van de pc totdat deze uitgaat.
Herhaal bovenstaande stap totdat Windows 'merkt' dat niet meer normaal opgestart kan worden. Het herhalen van deze stap zal tenminste drie maal zijn, waarna Windows de geavanceerde opstart opties zal laten zien. (WinRE, of Windows Recovery Environment)
Vanuit de geavanceerde opstart opties kun je de opdracht prompt gebruiken om het volgende in te voeren:

dism.exe /image:C:\ /cleanup-image /revertpendingactions

...waarbij C:\ de partititie moet zijn waar Windows op is geinstalleerd.
Hierna kun je opnieuw inloggen, maar de update zal zich vroeger of later weer aanbieden. Hopelijk gaat het dan wel goed.
SimonV